پنج شنبه گذشته مراسم تشیع شهدای تازه تفحص شده بود و همزمان تشیع سه تن از شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون و چهلم شهید جواد محمدی از مدافعین حرم که 27 روز جنازه شهید در سوریه مانده بود. مراسم باشکوهی بود و جمعیت زیادی آمده بودند چندین مداح آمده بودند و شور و حال خاصی داشت مردم مشتاقانه مسیر فلکه احمدآباد تا گلستان شهدا را پیاده برای تشیع آمدند بین جمعیت همه تیپی بود البته بین خانمها چادریها بیشتر بودند. بگذریم همه اینها را گفتم تا بگویم که مداحی بود که هر موقع بلندگو را می گرفت در مورد فساد بی حجابی صحبت می کرد و بین صحبتاش گفت که شهید جواد محمدی گفته که اون دنیا یقه ی بی حجابها را می گیره و صوتی هم ازش پخش شد خوب بود و تاثیر گذار بود اما تمام طی مسیر وقتی بلندگو  به دست آن مداح می رسید از  بی حجابی می نالید و داد برمی آورد که وای برما که انقدر شهید دادیم چرا مسئولین کاری نمی کنند با خودم گفتم عجب این تریبون که می تواند بهانه ای برای تظلم خواهی شود چرا فقط به بی حجابی می پردازد و فساد بالاتر از بی حجابی را فراموش کرده و از نهی منکر به کوچکترین و کم اهمت ترین مسئله و ساده ترین و سهل ترین مسئله  آن پرداخته چرا نمی گوید فساد اقتصادی که نفس مردم  را بریده راند خواری و ویژه خواری را نمی گوید چرا کنار مرگ بر اسرائیل و منافق و آمریکا نمی گوید مرگ بر مسئولی که می داند در این کشور گورخواب هست تن فروش از نداری هست کلیه فروشی برای یک ملیون تومان پول هست ولی پورشه زیر پایش هست و یامرگ بر مسئولی که در این دوران بد اقتصادی که مردم  بعضا محتاج خرج روزانه هستند قبرخانمش  700 میلیونی است مرگ بر مسئولی که راندخواری و ویژه خواریش آنقدر موجه است که برای وثیقه اش 50 ملیارد شبانه می رسد اما هستند زندانی های غیر عمدی که برای یک میلیون تومان یک سال زندان هستند. کاش همه جنبه های فساد دیده می شد . کاش شهید جواد محمدی فقط بی حجابی را نمی دید و یقه ی مفسدین اقتصادی را هم می گرفت که هر بلایی که بر سر کشور ما آمد از همین مفسدین اقتصادی است که کم هم نیستند و اکثریتشان مسئولینند و مسئولند